LOLLY-GHOST《가사/듣기》

Posted by 호루개
2020. 1. 22. 18:22 최신음악
반응형

LOLLY-GHOST

LOLLY-GHOST 바로듣기

LOLLY-GHOST 가사

 I must have been a ghost

why are you acting like a stranger

if I'm wrong

I must have been a ghost

when I'm fifteen thought

that I will be livin' long

I hope I'll be the ghost (tomorrow!)

'cause you only stayed with me

and now I feel alone 

I wanna be the ghost

you don't understand

why I want it so I'm gone 

baby, I'm a ghost

catch me outside

LOLLY-GHOST

LOLLY 앨범 새 싱글 ‘TWO ENGLISH’ 발매



영어 노래 두 곡

언어는 단지 언어일 뿐이다.

우리는 모든 언어를 사용할 수 있다

인간이라면

동물들은 언어를 사용한 말을 할 수 없다.

하지만 그들은 움직임이나 초음파를 사용한다

서로 이해하기 위해

나는 너에게 이해시키고 싶다

내가 사용하는 소리

내가 가사를 어떤 언어로 쓰든

그냥 음악은 음악이고

음악은 느끼는 것이다 

나는 이 감정을 맹세한다

그게 이 음악에 대한 전부야


01. GHOST

작곡 : 혈홍자매

편곡 : 혈홍자매

작사 : LOLLY


02. Slut Dream


LOLLY-GHOST《가사/듣기》

반응형